  • Data: 2007-01-15 11:49:06
    Temat: Re: Multibank---czas sie od nich zabierac...
    Od: RobertS <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A nie taniej wyjdzie to w mBanku ? eMax+ jest chyba nadal
    > bezkonkurencyjny, fundusze sa (prawie) takie same.

    Wyjdzie taniej, ale nie chce mi sie tam juz wracac. Poza tym w Multi
    w razie jakiegos problemu ide do oddzialu i tam zalatwiam sprawe.
    Za te mozliwosc place 8 zeta miesiecznie...

    Mam tam tez IKE i korzystam z uslugi maklerskiej. eMax+ mnie nie
    interesuje - dosc czesto dokonuje przelewow z rachunku oszczednosciowego
    wiec konto oszczednosciowe w Multi jak znalazl (alternatywa jest eMax).
    Usluga maklerska rowniez b.fajna. Mam to za friko, a w innym DM placilem
    ok. 50zl rocznie.

    > Ale kiedys w Multi bylo latwiej. Tylko ze jakis czas temu sie zepsulo.

    bylo, ale "nic nie moze przeciez wiecznie trwac" ;-))

    --
    pozdrawiam
    RobertS