  • Data: 2004-04-08 22:18:40
    Temat: Re: Multibank dostaje czerwoną kartkę.
    Od: 7/12 <f...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-04-08 11:03:19 Adam Gentler napisał(a):

    > Przedwczoraj zatkało mnie gdy wszedłem
    > do MultiNetu; pobrano z rachunku 5 złotych prowizji jako "opłatę za
    > upomnienie o braku zasilania rachunku". Rachunek był co miesiąc zasilany
    > kwotą wyższą niż deklarowana. MultiLinek sprawdził, potwierdził regularne
    > zasilanie i powiedział że prowizja była pobrana w związku z brakiem wpływów,
    > które zadeklarowałem przy podpisaniu umowy o kredyt odnawialny. Powtórzyłem,
    > wpływy na rachunek były większe od zadeklarowanej kwoty. MultiLinek przyjął
    > reklamację i teraz czekam na jej rozpatrzenie.

    Miałem kiedyś to samo przy nieco nieregularnych wpływach przy czym
    średnio znacznie wyższych od zadeklarowanych. Po reklamacji grzecznie
    mnie przeproszono a pieniądze wróciły z datą pobrania opłaty. Nie wiem
    co było przyczyną zamieszania, ale mówili coś o błędnie wygenerowanych
    monitach. Co ciekawe upomnienia na piśmie nigdy nie dostałem.
    Załatwienie rekalmacji trwało na tyle długo (coś koło miesiąca), że w
    międzyczasie przeniosłem kredyt do mBanku, gdzie wtedy dawali bez
    prowizji.

    Pozdrowienia,

    --
    7/12