eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank na Królewskiej - WIELKA KICHA › Re: Multibank na Królewskiej - WIELKA KICHA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.internetia.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsgate.o
    net.pl!niusy.onet.pl
    From: s...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank na Królewskiej - WIELKA KICHA
    Date: 31 Oct 2002 08:48:13 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 29
    Message-ID: <1...@n...onet.pl>
    References: <1...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1036050493 6939 192.168.240.245 (31 Oct 2002 07:48:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 31 Oct 2002 07:48:13 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 172.10.11.3, 213.180.130.14
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 4.0; T312461)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:210593
    [ ukryj nagłówki ]

    > Kompletna bzdura, chodzę do banku na Królewską i jedno wiem, że obsługa dwoi
    > sie i troi żeby nikt nie wyszedł z kwitkiem. Ale jeszcze się taki nie
    narodził
    > co by wszystkim dogodził. Z tego co zauważyłem nie ma tam wielu
    obsługujących,
    > chyba 6 osób w godzinach szczytu, wkońcu to bank internetowy. A ludzie
    > przychodzą z różnymi sprawami, zamiast pomykać przez internet. Chyba zbyt
    dużo
    > z nas jest przyzwyczajonych do osobistej obsługi. Kawę piłem nie raz i nawet
    > mnie przeszkolono w zakresię obsługi kofiwara, ale do banku nie chodzę dla
    > kawy :). W kasie siedzi jeden kasjer i z tego co zauważyłem to można u niego
    > zrobić znacznie więcej, nawet otworzyć rachunek. Gościu szczerzy się do
    > wszystkich i pomaga, mi by się tak nie chciało, widać skończyły się już czasy
    > że jeden człowiek wykonuje jedną czy dwie operacje. To właśnie świadczy o tym
    > że jest to bank nowatorski. Swoją drogą te same twarze widać rano i
    wieczorem,
    > czy ci ludzie nie śpią? - uwijają się jak mrówki i chwała im za to. A dla
    > niecierpliwych doradzam powtórkę z rozrywki w obleśnych i nieprzyjaznych
    > bankach starych czasów.
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
    Pozwol że wyprowadzę cię z błędu - to nie jest bank internetowy (pomyliło ci
    się chyba z mbankiem). A starania pracowników, które nie wiem jak byłyby
    wielkie nie naprawią błędów organizacyjnych i braku przygotowania tych placówek
    do obsługi większej ilości klientów.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1