eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank - prosba o opinie userowRe: Multibank - prosba o opinie userow
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: 7/12 <v...@n...hoga.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank - prosba o opinie userow
    Date: Fri, 30 May 2003 23:08:51 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 35
    Sender: z...@p...onet.pl@svkiep11.it-net.pl
    Message-ID: <bb8h84$t4h$1@news.onet.pl>
    References: <0...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: svkiep11.it-net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1054328900 29841 62.233.194.120 (30 May 2003 21:08:20 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 30 May 2003 21:08:20 GMT
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win 9x 4.90; en-US; rv:1.3.1) Gecko/20030425
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <0...@n...onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:244155
    [ ukryj nagłówki ]

    e...@p...onet.pl wrote:
    > Mam prosbe: jako ze zamierzam wyniesc sie z ING rozwazam aktualnie Multibank.
    > Czy ktos z doswiadczdenia moglby strescic wady i zalety?
    > Z tego co sie zorientowalem po ich stronie i po grupie mam odczucia
    > abmiwalentne. Z jednej strony dobra technologia (choc irytuje mnie slabe
    > zabezpeicznie kanalu telefonicznego i karta kodow rodem z mbanku), z drugiej -
    > jak czesto pojawiaja sie posty - jest tam chyba niezby balagan i niekomptencja
    > (a na to jestm uczulony, bo msci sie do kwadratu w wypadku jakichs
    > rzeczywistych problemow). Wiec jak: warto czy nie warto?
    > Podobne pytanie odnosnie ich KK - za pol ceny i przeliczana w EUR (ponoc od
    > czerwca - nota bene na grupie sie pisze, a w Mulit nikt o tym nie wie) jest
    > chyba warta grzechu?
    > Dzieki za rady
    >
    >
    Multibank jest naprawde fajny w zakresie tego, co sie tam odbywa bez
    udialu ludzi. Z udzialem ludzi (tych z Multilinii) niektore sprawy sie
    troche komplikuja. I z tym da sie zyc, ale trzeba najpierw dowiedziec
    sie (np z serwisu www, o ile informacje tam sa aktualne) jak bank
    powinien sie zachowac, a potem pracownikowi Multilinii wytlumaczyc, ze
    nie ma racji. Zazwyczaj ma kogo zapytac poza antena i wtedy niemozliwe
    staje sie mozliwe. Trwa tylko troche dluzej i zasadniczo dziwnie
    wyglada, ze to klient ma mowic osobie, ktora go obsluguje jak pracuje
    ten bank.
    Poza Multilinia w poszczegolnych dzialach banku pracuja chyba osoby z
    wiekszym doswiadczeniem. Z kontaktow z biurem kredytow mam pozytywne
    wrazenia.
    Z placowkami nie mialem wiele kontaktu i uwazam to raczej za zalete
    banku. Niestety te kontakty ktore mialem nalezy raczej uznac za
    niesatysfakcjonujace.

    --

    7/12

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1