eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank rulez, tooRe: Multibank rulez, too
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "topjes" <n...@d...rady>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank rulez, too
    Date: Wed, 11 May 2005 09:27:21 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <d5sc4t$3h4$1@inews.gazeta.pl>
    References: <s...@k...kjonca.bogus>
    <0...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: albatros.gl.digi.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1115796445 3620 213.227.72.87 (11 May 2005 07:27:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 May 2005 07:27:25 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
    X-User: krzykowal
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:347931
    [ ukryj nagłówki ]

    "MAGNAT" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:024b.000000ba.4281355d@newsgate.onet.pl...
    > czy jest to wina szkolnictwa, dużej rotacji w bankach, słabej jakości i
    nie
    > wielkiej ilości szkoleń??? A może lenistwem pracowników???
    > Nie znam odpowiedzi....

    A może marzenie konsumenta zamienia się w jego koszmar? 1 zł? Za dużo! 0,50
    gr? Za dużo! Wszystko za darmo! za darmo! za darmo! ;) Do tego ostra
    konkurencja i odpowiedź gotowa.
    NIESTETY - jeśli niektórzy całkowicie zwariowali (akurat nie piszę tu o
    Kapeluszniku) i są w stanie masowo zmieniać banki bo gdzieś kosztuje przele
    0,50 zł a gdzieś 0 zł (!), jeśli tak ogromna masa klientów kieruje się
    niemal tylko ceną (choć oczkuje czego innego) to jakość wskutek konkurencji
    właśnie zostaje odpowiednio dopasowana do tej ceny. To samo supermarkety i
    inne takie.
    Myślę, że trzeba jeszcze kilku lat, żeby coraz więcej Polaków pojęło, że
    cena nie powinna być głównym wyznacznikiem - zwłaszcza jeśli mamy
    oczekiwania co do obsługi. Bo nie da się płaciś pracownikom dużo jeśli
    usługi mają być tak tanie. Nie da się mieć niestety dobrych pracowników
    płacąc im tak mało...

    pzdr
    topjes

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1