eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank totalny absurd :-/Re: Multibank totalny absurd :-/ Żałosne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!wroclaw.rmf.pl!80.55.82.106!poznan.rmf.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.internetia.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsgate.o
    net.pl!niusy.onet.pl
    From: "ex pani z banku" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank totalny absurd :-/ Żałosne
    Date: 13 Mar 2004 09:50:00 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 28
    Message-ID: <2...@n...onet.pl>
    References: <2...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1079167800 3133 213.180.130.18 (13 Mar 2004 08:50:00
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 13 Mar 2004 08:50:00 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 62.141.209.92, 192.168.243.38
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; FunWebProducts)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:290398
    [ ukryj nagłówki ]

    > Bardzo mnie zafascynował Twój długi list Gazelko! Pracowałam kiedyś w
    banku, na szczęście udało mi się zmienić branżę, z czego się niezmiernie
    cieszę. Dlaczego? Dlatego, że miałam do czynienia właśnie z takimi osobami jak
    Ty!Mimo starań i naprawdę morderczego tempa pracy przytrafiło mi się parę
    naprawdę przykrych sytuacji, gdy klienci zrzucali na mnie całą swoją
    frustrację za niepowodzenie w uzyskaniu kredytu , linii, itp. Zawsze jednak
    zastanawiała mnie pewna prawidłowość w profilu tych klientów. Byli to ludzie,
    którzy mieli "grzeszną przeszłość"w BIK-u, bądź podobnie jak i Ty próbowali
    sobie sztucznie "pompować" konto, aby uzyskać większą kwotę kredytu lub
    zwiększyć linię. Z tego co napisałaś jasno wynika, że zaliczasz się do tej
    grupy klientów. Przemawia za tym jeszcze fakt, że jako przyczynę zachowania
    się dyrektora podajesz jego złe nastawienie do jednego z pracowników tego
    banku, który jest Twoim znajomym. Szkoda, że nie poszłaś dalej w swoich
    dociekaniach i nie ostrzegłaś wszystkich ludzi, którzy np mają nieestetyczną
    cerę lub odstające uszy, bo dyrektor tego nie toleruje. Kobieto, to naprawdę
    żałosne!
    Jestem akurat klientką Multibanku, mam tam kredyt hipoteczny. Dopełnienie
    formalności i jego uruchomienie nastąpiło szybko i bezproblemowo, co
    niezmiernie mnie ucieszyło i zdziwiło. Nie musiałam robić przelewów z konta na
    konta i wymyslać im tytułów. Sytuacja była jasna i czytelna.Co więcej byłam
    bardzo miło potraktowana zarówno przez Pana Jarosława jak i przez Panią Kasię.
    Konkludując:mam dla Ciebie poradę na przyszłość. Nie wyręczaj swojego kolegi z
    banku w regulowaniu jego prywatnych spraw na linii podwładny -przełożony. To
    głupio wygląda, na tak poważnym forum. Śmierdzi dziecinadą i donosicielstwem
    rodem z PRL-u. Pozdrawiam

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1