  • Data: 2011-04-22 07:01:35
    Temat: Re: Multikino oszukuje?
    Od: Mariusz Machnio <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Kwi, 23:42, "Wielebny" <v...@o...pl> wrote:
    > U ytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisa w
    > wiadomo cinews:iokm32$8u3$1@inews.gazeta.pl...

    > Dok adnie o to chodzi.
    >
    > Kolega ma - zapewne - za o one konto na MoneyBookers. Mo e o tym nawet nie
    > wiedzie , ale zapewne ma. Konto to jest zapewne w Euro (na MoneyBookers nie
    > ma opcji zmiany waluty konta (*) - pro ciej jest umrze i zmartwychwsta .
    > M wi zupe nie powa nie - jeden adres e-mail - jedna waluta. I tak do ko ca
    > wiata. Koniec kropka).
    >
    > Przypuszczam, e odby o si to mniej wi cej tak:

> [...]

    Sprawa się wyjaśniła.

    Dla jasności, nie mam konta w serwisie moneybookers.

    Serwis przelewy24.pl wyjaśnił, że moneybookers niesłusznie rozliczył
    moją transakcję w EUR, a powinien w PLN. Złożyli reklamację w MB.

    Równolegle złożyłem reklamację w banku.

    Dziś na konto KK wróciła sporna kwota.

    Jak na polskie realia, reklamacje załatwione ekspresowo.