  • Data: 2002-01-18 16:34:37
    Temat: Re: Multikonto jestem i VC
    Od: "Paul" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zgadza sie. Po 3 miesiacach wplywow po 1000 zl zadzwonilem i telefonicznie
    > zamowilem VC. Nastepnego dnia obciazyli mi rachunek, czyli zweryfikowali
    > poprawnie. Karta w drodze.

    A na mnie nie chcą zarobić 25 PLN rocznie...
    Po zamówieniu karty zadzwonił Pan i mówi mi, że owszem mam wpływy >1000
    miesięcznie przez 3 miesiące, ale te pieniądze albo to od razu przelewam (do
    mbanku) lub wypłacam w bankomacie. To pytam od czego jest ror? I przecież ta
    karta jest tylko debetowa.
    Pan powiedział, że papiery przekaże jakiejś Pani i że mają jeszcze
    oddzwonić...

    Zobaczymy co z tego będzie...

    --
    Pozdr,