  • Data: 2009-03-21 21:00:28
    Temat: Re: Musze pochwalić Allianz Bank
    Od: dooh <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 18 Mar 2009 05:54:48 -0700 (PDT), szczurwa napisał(a):

    > Od pewnego czasu posiadam tam rachunki osobiste oraz karte kredytową.
    > To nowy bank, podobnie jak inny, intensywnie promowany, bank na "A".
    > Rachunki w Allianz otworzono bardzo sprawnie, nie było problemów z
    > zawieszeniem systemu czy brakiem papieru do drukarek, co miało miejsce
    > w drugim banku na "A". Karta kredytowa po nieco ponad tygodniu była w
    > domu (drugiemu bankowi na "A" podjęcie decyzji zajęło prawie dwa
    > miesiace), została wydana z pominięciem gestapowskich procedur,
    > znamionujących "wyższą kulturę bankowości". Zarówno wyciągi z
> [...]

    Ja własnie zamierzam się przesiaśc z PKO BP gdzie indziej. Od miesiąca
    testuję ten twój nielubiany bank na A. Na razie (odpukać) nie miałem
    żadnych problemów. Wypłacanie kasy z dowolnego bankomatu wydaje się być
    czymś naturalnym (szukanie bankomatów PKO BP komplikowąło życia) + darmowe
    przelewy przez internet + lokata nocna to maximum czego potrzebuję...

    Mimo że mam liche finanse to lokata nocna sprawia że codziennie zarabiam
    kilkadziesiąt groszy i 3zł opłata za kartę zwraca mi się miesięcznie z 300%
    nawiązką.

    Cieszy mnie niezmiernie fakt, że korespondencja z Allianz sprawiła że
    poczułeś się jakbyś dostał Werters Oryginal (jesteś naprawdę wyjątkowy) :))

    Myślę że wybór banku to jest jak z wyborem kobiety życia. Każdemu pasuje co
    innego i sa to bardzo subiektywne doznania :)

    Pozdrawiam.