  • Data: 2004-06-01 09:17:53
    Temat: Re: Musze przelać do banku w Niemczech ok 3000 euro..
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Najtaniej wg mnie jest w PKO BP, gdy robisz tzw. Eurotransfer
    > i placisz ryczalt 45 zlociszy.

    To nie jest najtaniej. To może być najtaniej, jeżeli bank gdzie wysyłasz nie
    jest bankiem-korespondentem, z którego wysyłasz.

    > Z banku internetowego to tylko - wprowadzil BZWBK (internetowy
    > SWIFT), ale moim zdaniem oplaty - zniechecaja.

    Nie tylko BZWBK - Nordea, Multi, Kredyt, Millenium
    W Multi przelew do banku, który jest ich korespondentem kosztuje ok. 20 PLN
    .

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,