  • Data: 2003-04-13 05:06:20
    Temat: Re: NERWY w oddziale PKO BP
    Od: "ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie masz racji. kultura, wyobraznia, savoir vivre i kindersztuba to jedno.
    > nieudolny urzad czy firma typu bank - to co innego. problem nieudolnosci,
    > braku kompetencji, niemocy, niecheci do pracy i wywiazania sie ze swoich
    > obowiazkow - to jest wlasnie ten opisany problem.

    mam rację. i starałam się pokazać źródło problemu.

    > przeciez nie powinno sie w ogole cos takiego zdarzyc!
    > rety, nie mylcie skutkow z przyczynami. zwalczajmy przyczyny!
    > w setkach instytucji jeszcze siedza niekompetentne biurwy, nie broncie
    > ich.

    ale co??? sytuacje sa różne. a jeśli była awaria kompów, może akurat
    przyjechał konwój i kasjerka rozliczała sie z gotówki na zapleczu, może nie
    działały łącza :-), a może faktycznie kobieta nie potrafiła?? ja tego nie
    wiem. Wiem jedno - na jej miejscu w zdecydowany sposób usunęłabym
    niezrównoważonego z banku. Bo zagrażał również innym, a korzyść z niego dla
    mnie żadna, tylko koszt - obsługa za darmo, wpłata bez prowizji zapewne i
    jeszcze nerwy...:)
    Tu należy się kobiecie nagana, bo nie potrafiła zapanować nad wariatem. Ale
    może to była 17.50, a to był 29 z kolei znerwicowany student i nerwy jej
    puściły.
    Ale z Ciebie ;-) rewolucjonista... wymień proszę sto tych instytucji :-) ,
    wiesz,.... no może 50 :-)
    chcesz rewolucji to działaj - ale tam gdzie przyczyna. Umawiaj się na wizyty
    z prezesami, ślij listy, pisz reklamacje. Ja wiem jedno. Jeśli prezes,
    dyrektor, czy jakieś inne ciało zarządzające dostaje bonus od zmniejszenia
    kosztów - to niestety - wszystkie "testery" będą stały w kilometrowych
    kolejkach - no bo to się komuś po prostu opłaca. banalnie proste.

    > ROTFL.
    > przeciez to nie byla teoria, czysta zyciowa praktyka.
    > do bialosci doprowadza mnie szereg instytucji, gdzie marnotrawie mnostwo
    > czasu, bo nierobom nie chce sie ruszyc dupska i dopilnowac swoich
    > obowiazkow.
    > sorry, jesli stoicie po drugiej stronie tej lady. na pewno wkladacie
    > wiecej serca w wykonywana prace niz opisany oddzial PKO. ;-)

    no comments...