  • Data: 2009-04-02 16:37:26
    Temat: Re: NTG.... Do woja lebry, bronić ojczyzny (albo zakuwać) ...
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to na drugi raz zapytaj kogos madrzejszego zamiast zasmiecac ciagle
    > cytatami jednego imbecyla albo zartami prima aprillisowymi, na które
    > nabieraja sie wyjatkowi idioci, co powinno Ci dac do myslenia.

    Nie ma co dramatyzować, wszystko wskazuje że jednak 2.04.09 dałem się
    oszukać na "nieaktualny" żart ....
    Mimo wszytsko dziękuje kolegom za "weryfikację".

    P.S. Jedyne czego można żałować z powodu tego "primaaprilisowego żartu" to
    tego, iż nie udało się zapobiec tej serii "imbecólów i idiotów" które
    niestety znowy musiały pójść "w eter" .... :)

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/