  • Data: 2010-06-04 12:01:18
    Temat: Re: NTG - Lądowanie.
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Endriu pisze:
    >> Śmierdzi mi tu coś na kilometr .....
    >
    > Zapisy rozmów pilotów.
    > http://ndb2010.wordpress.com/analiza-zapisow-rozmow-
    pilotow/

    > --

    > Pozdrawiam
    > Endriu
    > http://drendriu.ovh.org/

    zapoznalem sie z tym wywodem i szczerze widze tam troche manipulacji.

    1. w kabinie tupolewa byly 3 mikrofony kierunkowe a nie jeden (tak jak w
    innych maszynach). mikrofon kierunkowy moze zbierac informacje ktore
    mowi sie w jego kierunku i jak odwroci sie glowe i wypowie sie jakas
    kwestie to nie zostanie ona nagrana.

    2. zeby nie zasmiecac eteru informacje o warunkach pogodowych przesylane
    sa droga cyfrowa i wyswietlane na ekranie komputera pokladowego.
    przynajmniej tak maja samoloty liniowe, odpowiedz na pytanie czy w taki
    sprzet byl na pokladzie tutki wyjasniloby te obiekcje.

    przypominam ze smolensk to lotnisko wojskowe i g.. minsk obchodzi jaka
    na nim panuje pogoda.

    pilotami jaka40(co potwierdzaja piloci jaka40) rozmawiali z tupolewem,
    ze pizda jest i widac max na 400m (wieza potwierdza). minimum tupolewa
    to 1200m (3krotna roznica). 15 min lotu przy zalozeniu ze leci sie
    300km/h (predkosc minimalana) to 75km...

    mam wrazenie ze gosc ktory to analizowal pojechal po bandzie i dobieral
    sobie fakty jak chcial wycinajac fragmenty lub uznajac co mu nie pasuje
    za falszerstwo - to chyba go dyskwalifikuje, uzywa tych samych metod co
    wg niego ruskie.

    tak postawiona teza i jej dowod nie jest dla mnie wystarczajacy, ale
    jest jedna rzecz ktora ten 'anal' zauwazyl - to "ilosc" anonimow. dobrze
    by byl wiedziec czy to jest jedna i ta sama osoba czy kilka osob...

    co do pobytu gen. w kokpicie jest jeszcze opcja: gen. Błasik byl podczas
    ladowania w kabinie - odczytywal karte odciazajac 2pilota. co uwazam za
    prawdopodobne.

    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps: to chyba potwierdzenie mojej tezy:
    http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103085,7964131,Czempinsk
    i__przyczyna_katastrofy_mogl_byc_radiowysokosciomier
    z.html

    ale i tak wstrzymal bym sie z jakimkolwiek wskazywaniem na winnych do
    momentu posiadania pelnej informacji z czarnych skrzynek.