    From: k...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: NTG. Może dobre idzie ?.
    Date: Thu, 21 May 2009 09:06:05 -0700 (PDT)

    On May 21, 11:51 am, " XXL" <d...@g...pl> wrote:
    > k...@g...com napisał(a):
    >
    > Jak pokazuje teraz najnowsza historia, dobrze znal realia. Ty jestes
    > tylko kolejnym przykladem z tego stada do ktorego zadne dowody nie sa
    > w stanie dotrzec.

    > W ciągu jednej nocy zmieniłeś (aś) się z Jeffa w Karola ???
    > Widać, że masz nierówno pod kopułą.

    a goowno ci do tego pod jakim nickiem pisze. Widac, jednak ze mnie
    doskonale rozpoznajesz. Zreszta ja po twoim sposobie argumentacji w
    momencie ujawnienia faktow, ktora do perfekcji opanowali w Polsce
    wiadomi ludzie - tez.

    Ps. ja twoje wszystkie nicki tez doskonale znam. Roznimy sie tylko
    tym, ze moje nick jako jeff zawsze wysylany jest z tego samego konta i
    nigdy nie pisze przez proxy. Ty natomiast masz nie tylko wiele nickow,
    ale takze wiele kont !! Ciekawe, ze ty podobno nadajesz z Polski, a
    sporo twoich postow leci przez serwer amerykanski.

    Wiec kto tak naprawde ma bardziej nierowno pod kopula, podly
    dezinformatorze?