  • Data: 2009-07-27 19:00:36
    Temat: Re: Na dobry pocz?tek tygodnia
    Od: macieks <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Lip, 14:18, "Dieter" <d...@a...pl> wrote:
    > Ok, trzymam Cie za slowo. Mam nadzieje, ze nie jestes za bardzo na mnie
    > wkurwiony i ze moja krytyka jedynie zmobilizuje Cie do dalszych badan.
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > D.

    E tam odrazu wkurwiony.
    Dziwię się, że taki stary giełdowy byk czy niedźwiedź zapomniał o
    dywergencjach :)

    Jako, że mówcą jestem kiepskim, graficzna prezentacja:
    Patent może jest do dupy :), ale mi wystarczy, że wziąłem po około 75%
    z przedostatniego ruchu w dół i ostatniego ruchu w górę int. 1H
    http://mmmacieksss.wrzuta.pl/obraz/powieksz/4T5gxT8d
    8iA

    I zachęciło mnie do wzięcia opcji z terminem na wrzesień int. 1D
    http://mmmacieksss.wrzuta.pl/obraz/powieksz/9QWgAICH
    k12

    A SP500 potwierdzał zachowanie WIG-u int. 1H
    http://mmmacieksss.wrzuta.pl/obraz/powieksz/8xhdxIP4
    Wso

    Dla tych co lubią waluty zachowanie EURUSD int. 1D
    http://mmmacieksss.wrzuta.pl/obraz/powieksz/7NFM22FS
    9II

    Odnośnie prowadzenia pozycji, dopóki nie widzę osłabienia ruchu
    przesuwam tylko stopa wyżej (lub niżej), chyba że na drodze jest
    historyczny i konkretny opór (lub wsparcie). I dlatego moje ostatnie L
    (z piątku) jeszcze się trzymają, chociaż już ledwo,ledwo :)
    A piszę to przede wszystkim dla nowych graczy. Można posiedzieć przy
    wykresach pare godzin i badać, szukać, ćwiczyć. Efekty będą
    zadowalające.

    Co będzie na EURUSD, nie mam bladego pojęcia.

    WALKA TRWA :)

    pozdr

    ps. sory za rozdzielczość zdjęć na wrzuta.pl, zapomniałem zmniejszyć :)