  • Data: 2011-10-03 22:37:30
    Temat: Re: Na wesolo - półbank
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris" <k...@W...PL> napisał w wiadomości
    news:j6cs00$agv$1@news.onet.pl...

    > Na 99% podpisałeś cos w tym stylu:
    > "zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 1 i 3 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o
    > ochronie danych osobowych wyrażam zgodę na udostępnienie informacji
    > zawartych w zaświadczeniu o zarobkach oraz ich weryfikację przez Bank,
    > upoważniając pracodawcę do potwierdzenia (telefonicznie lub osobiście)
    > danych zawartych w tym zaświadczeniu. "
    >
    > więc mając Twój podpis weryfikują;0

    No i do tego momentu wszystko gra, gdyz to ja odebralem telefon
    i to JA potwierdzilem swoje wlasne dane z konsultantka
    a na koniec dowiedziala sie ze ja to ja :D I ze nie widze takiej potrzeby
    aby jeszcze ktos trzeci mial potwierdzac moje dane (przez telefon)
    Chyba argumentacja byla skuteczna, skoro "golda" poczta dzis doreczyla.