    From: "Michal Letowski" <m...@y...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Na zawsze z BZWBK ?
    Date: Mon, 22 Jul 2002 12:24:55 +0200

    Użytkownik "Robert K.(Beer)" <be_erusuń@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3d3bcb41_2@news.vogel.pl...
    > Witam !
    > Chciałem się "pochwalić" jak "sprawnie" i "szybko"
    > rozwiązałem (-uję) umowę o prowadzenie konta z BZWBK.
    >
    > Wniosek o likwidację konta złożyłem w marcu.
    > Nie można opróżnić całkowicie konta, więc zostawiłem
    > tam jakieś ~35 zł...
    > Procedurka miała trwać około 6 tygodni.
    >
    > Miała - ale trwa do dziś !
    > Zabrali mi już z konta ładnych parę złotych
    > (bo co miesiąc zabierają 3 zł za prowadzenie konta, którego
    > nie mam ! I nie chcę mieć !)
    > Byłem w banku już TRZY razy - za każdym razem zapewniano mnie
> [...]

    Widze, ze kolega z Wroclawia... Jezeli jeszcze mowimy
    o 17 oddziale we Wroclawiu przy Powstancow Slaskich,
    to wcale mnie te przeboje nie dziwia. Tak panuje totalny chaos,
    kazda zmiana to wlasnie kilkukrotne wyprawy do banku i oczywiscie
    za kazdym razem zapewnienia "tak, teraz juz na pewno bedzie
    dobrze". Radze wybrac sie do kierownika oddzialu.

    Michal Letowski