    From: "Michal Letowski" <m...@y...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Na zawsze z BZWBK ?
    Date: Mon, 22 Jul 2002 14:55:39 +0200

    Użytkownik "Robert K.(Beer)" <be_erusuń@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3d3be9ec$1_3@news.vogel.pl...

    > BINGO ! :-)

    U mnie sprawa wygladala tak, ze zmienilem sobie typ
    konta na Plus, w ktorym nie ma oplat za zlecenia stale,
    za to wiecej placi sie za prowadzenie rachunku.
    No i wiecej placilem za to prowadzenie, ale za
    zlecenia dalej mnie kasowali. Poszedlem raz -
    "tak, zaraz zmienie a pieniadze oddamy".
    Gadanie... Za drugim razem czesciowo zadzialalo,
    bo przestali pobierac oplaty za zlecenia, ale
    tego co zabrali, nie chcieli oddac. Czyli
    trzecia wizyta, tym razem z pismem - i... sukces!

    Maja tam balagan do kwadratu, a kolejki do szescianu.
    Dawno zlikwidowalbym tam konto, ale BZ WBK ma
    we Wroclawiu "strategicznie" rozmieszczone bankomaty,
    a poza tym i tak mam dostep przez Internet, wiec
    kontakty z nimi moge ograniczyc do minimum.

    Radze Ci, opisz to wszystko, oddaj i popros o potwierdzona
    kopie. Kierownik (bylem u niego w piatek :-) byl bardzo
    mily, zobaczymy czy cos zalatwi (bo to, co opisalem
    powyzej to tylko czesc moich klopotow).

    Michal Letowski