  • Data: 2012-12-29 21:04:29
    Temat: Re: Nachalność Idea Banku.
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości
    news:50df3f88$0$1316$65785112@news.neostrada.pl...

    > A czy ja coś podobnego twierdziłem?
    > Wprost przeciwnie!
    > Nieubezpieczanie się - jest oszczędnością.
    > To czarneckie klony twierdzą, że polisolokaty są produktem
    > oszczędnościowym. Ba - wręcz, że są inwestycją !!!
    >
    > Popatrz... Są jakieś-tam ubezpieczenia od ryzyka gospodarczego. Ja to
    > rozumiem tak, że jeśli biznes Ci nie wypali (niktrahent nie zapłaci), to
    > ubezpieczenie zwróci Ci ile wtopiłeś. No i teraz wyobraźmy sobie, ze
    > wszyscy się ubezpieczają. Czy ktokolwiek zarobi? (Odp: Tak! TU!)
    >
    > Skończmy wreszcie ten wątek, bo mam serdecznie dość. :) Odzywają się tylko
> [...]

    a nienie, tak się nie wykpisz. popisałeś głupoty i teraz jeszcze twierdzisz
    że jestes jedynym mądrym a cała reszta to debile bo się ubezpieczają :)
    1. ubezpieczenie to inaczej ochrona od czegoś. płacisz za to pieniądze. tyle
    teorii.
    2. oszczędzać możesz też na jedzeniu? na ubraniach? wykształceniu? ciekawa
    teoria.
    3. bierzesz firmę ochroniarską i płacisz jej za ochronę - te pieniądze ci
    się nie wrócą a ochroniarze mają psi obowiązek chronić twój przybytek przed
    rzeczami określonymi w umowie.
    4. z OC samochodowym też jesteś taki mądry?