eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNajgorsze i najlepsze przeliczniki litowo-złotowe przy płaceniu kartami na LitwieRe: Najgorsze i najlepsze przeliczniki litowo-złotowe przy płaceniu kartami na Litwie
  • Data: 2009-05-06 12:53:39
    Temat: Re: Najgorsze i najlepsze przeliczniki litowo-złotowe przy płaceniu kartami na Litwie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    k...@o...pl b...@q...goo
    glegroups.com

    > -- jak najtaniej?

    : Myślałbym, że jako bywalec tej grupy wiesz, ze zawsze przy takich
    : pytaniach padnie odpowiedź, że Polbank. Obecnie nie ma chyba lepszych
    : przeliczników (może za dużo zajmujesz się religią na tej grupie a za
    : mało bankami?;) )

    Tak myślałem, że prawosławni ;) dają najlepsze przeliczniki.

    Ale wolałem się upewnić -- zawsze wszystko może się pozmieniać.

    Poza tym... O ile są to lepsze przeliczniki niż w innych
    religiach... Znaczy -- w innych bankach? :)

    Może odroczenie płatności rekompensuje zły przelicznik?

    : Jeśli mowa o debetowych to tym bardziej Polbank - do płacenia.
    : A przy większych kwotach, tak powiedzmy od równowartości 300 PLN
    : (zgaduję bez obliczeń)
    : także przy wypłatach z bankomatu będzie taniej niż wypłata VE mBanku
    : mimo 10zł opłaty w Polbanku i braku opłat w mBanku.

    Aha... Czyli na tym polega ,,bezpłatne'' korzystanie z mBankowych kart debetowych?

    -=-

    BTW ;) religii -- choć Litwini są rzymskimi katolikami (jak Polacy) jawią
    się mi jako zupełnie inni (lepsi) ludzie, powiedziałbym nawet, że jawią
    się mi jako ludzie -- w zestawieniu z Polakami. :) Może więc to nie religia
    tak mocno wypacza człowieczeństwo, ale coś innego? :) Niemiecki papież także
    nijak nie przypomina (zachowaniem, bo też ma dwie ręce i dwie nogi oraz jedną
    głowę) swego polskiego poprzednika. :)

    A z innej strony -- gdybyś tyle stracił ,,dzięki'' zawziętości i głupocie
    ,,Kościoła'' -- też byś się tym/religią zajmował. Ja zajmuję się po to,
    aby potomni nie pytali (jak ja) bezradnie o powody: nienawiści religijnych,
    upadku moralności, upadku państwa polskiego, holokaustu...

    -=-

    Za odpowiedź rzecz jasna dziękuję, choć chętnie bym otrzymał nieco
    konkretniejsze informacje: jakie są te przeliczniki i ile tracę na
    jakich kartach. Polbankową debetówkę mam, kredytowej nie mam. Mam
    poza tym kartę kredytową Citi i kartę kredytową mBanku oraz kartę
    debetową mBanku. Jak rozumiem -- ta ostatnia jest bezwartościowa.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'