eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNajgorszy bank pod sloncem ? - to jasne BPH - przyklad auto-kredyt w centrali w Kielcach › Re: Najgorszy bank pod sloncem ? - to jasne BPH - przyklad auto-kredyt w centrali w Kielcach
  • Data: 2004-08-14 21:10:15
    Temat: Re: Najgorszy bank pod sloncem ? - to jasne BPH - przyklad auto-kredyt w centrali w Kielcach
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > khem - czytaliscie to? :)

    Hehe, coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że o sukcesie decyduje
    normalność w podejściu do klienta (w tym także więcej informacji, a mniej
    szumu reklamowego), spójne i jasne procedury i wyszkolona obsługa. Jeśli
    zabraknie czegokolwiek, to o wpadkę nietrudno. A cena, jak widać, ma
    mniejsze znaczenie.
    Jeśli chodzi o mnie, to doświadczenie przy produktach kredytowych mam na
    linii Multi - BPH krańcowo odmienne. No, ale w BPH trafiłem na obsługę
    znającą się na rzeczy ;)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm