  • Data: 2002-10-11 10:11:41
    Temat: Re: Najlepsze e-konto
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ankj1l$12k$1@news.tpi.pl...
    [...]

> [...]
    A mi e-integrum podpadło - wysłali 2 razy przelew bez tytułu.
    Ponieważ to nie była "moja" płatność(ie. dane nadawcy przelewu
    mialy się nijak do tego czyja to powinna być płatność)
    to STOEN , z jednej strony twierdził że jest niezapłacone, a z drugiej
    przysłał mi miły list z prośbą o wyjaśnienie wpłaty w wysokości...
    bo oni nie wiedzą z jakiego tytułu.

    KJ