  • Data: 2009-10-20 15:23:11
    Temat: Re: Najnowocześniej zabezpieczone banki
    Od: MattS <M...@m...ms> szukaj wiadomości tego autora

    pmlb wrote:

    > Ile jest osob na swiecie potrafiacych "podsuchac" transmisje miedzy toba
    > a bankiem bez tokenow, hasel... przy zwyklym 128bitowym szyfrowaniu?

    Przecież nie tu jest słabe ogniwo.
    Ile osób jest w stanie poznać to co użytkownik wpisuje do przeglądarki w
    pola typu hasło? W zależności od stanu systemu operacyjnego, od zera do
    wielu.
    Wracając do testów systemów transakcyjnych. Dobry system to taki, z
    którego w sytuacji podbramkowej da się skorzystać nawet z niezaufanego
    komputera. Np. taki, w którym każdą niezdefiniowaną transakcję trzeba
    potwierdzić hasłem sms-owym zawierającym zarówno numer rachunku
    docelowego jak i kwotę.
    ING słabo wypada ze swoim algorytmem, w którym przelewy na niskie kwoty
    nie są weryfikowane kodem autoryzacyjnym.

    Matt