  • Date: Mon, 29 Jan 2007 16:39:22 +0100
    From: Radek Wroclawski <r...@n...wroclawski.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Najtańsze konto bankowe w Niemczech

    Olgierd napisał(a):
    > Jesteś świadom art. 104 par. 1 kks? To tak tylko na marginesie.
    prawnikiem nie jestem, ale słyszałem jakiś czas temu, że zmieniły się
    przepisy i można już posiadać konto za granicą bez pozwolenia.

    Poza tym moja sytuacja wygląda tak - jestem obywatelem kraju
    członkowskiego UE i chcę założyć konto w innym kraju członkowskim, aby
    łatwiej płacić za towary używane nabywane na aukcji internetowej. Nie
    sądzę, żeby złodziej tzn. fiskus miał coś przeciwko temu.

    Niestety część użytkowników eBaya nie zgadza się na Paypal nawet przy
    pokryciu przeze mnie prowizji. Stąd to zamieszanie...