  • Data: 2004-02-02 09:59:09
    Temat: Re: Nareszcie pozytywna decyzja - mbank
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message
    news:m3llnmpmti.fsf@defiant.pm.waw.pl...
    > Mysle ze do VE mBank doplaca przy wszystkich "rodzajach" klientow.
    > Bo do czego taka VE moze sluzyc? Daja za darmo, to sie bierze, bo
    > pieniedzy to ona zadnych warta nie jest: jedyne sensowne zastosowanie
    > to wyplata z bankomatow Euronetu - ale takie operacje oplaca mBank,
    > nie klient.

    Ja od prawie 3 lat uzywam VE mBanku do placenia i uwazam ze jest to bardzo
    sensowne. Tylko raz mialem problem w barze przy autostradzie w Niemczech
    gdzie przyjmowali tylko wypukle.

    > Karta nie nadaje sie praktycznie do niczego, na czym mBank moglby
    > cokolwiek zarobic:
    > - do operacji bezgotowkowych w kraju nie - bo brak STIPa i grace period,

    Jesli srednio miesiecznie wydaje sie niewiele to "zarobek" na grace period
    jest zbyt maly zeby pokryc oplate za wydanie karty kredytowej.
    KK nie zawsze jest lepsza od debetowej.

    > - do czegokolwiek za granica VE mBanku nie nadaje sie ze wzgledu na,
    > oprocz duzych prowizji, niekorzystne kursy wymiany.

    Kurs moze rzeczywiscie nie jest zbyt korzystny, ale lepsze to niz wozenie
    gotowki.

    > Dokladnie tak samo jest zreszta ze wszystkimi kartami mBanku innymi
    > niz kredytowe (nie znam ich oferty) - debit VC za 250 zl to jakas
    > kosmiczna pomylka (i niech ktos nie pisze ze to jest gold, bo gold to
    > moze byc np. credit/charge VC z 50 tys. limitu).

    Ale jak ktos lubi miec VC dla prestizu to niech placi. Osobiscie nigdy bbym
    sie na to nie zdecydowal, ale co kto lubi.

    > VE do eMaxa za 36 zl czy ile tam kosztuje to pomylka podobnej klasy.

    To nie pomylka tylko zniechecanie klientow do brania VE do tego konta.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak