    From: "skippy" <m...@t...moon>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Nasi zarzadzajacy nie tacy zli w porownaniu z Goldmanem
    Date: Tue, 31 May 2011 22:21:39 +0200

    Uzytkownik "root" <m...@y...com> napisal w wiadomosci
    news:34b67a76-8363-411d-b89c-5f78f418017f@p13g2000yq
    h.googlegroups.com...

    > Skippy tak sie zapytalem zeby zagaic. W tajemnicy Ci powiem, ze
    > Goldmany maja tez jakies "udzialy" w greckim dlugu. W moim osiedlowym
    > maglu mowia ze juz niedlugo bedzie po.... Grecji i Goldmanach.
    > Ale
    > najlepsze nas jeszcze czeka za sprawa Hiszpanii juz za pare dni. Czas
    > sobie przyszorcic na Euro (poki nie zlikwiduja)

    sam wiesz... moze tak bedzie. moze nie jak z dolarem który ma sklopic w
    kazdej chwili a chwila trwa 10 czy 20 pokolen
    kiedys nadejdzie tylko jak pod to zagrac?
    tzn zagrac to mniej wazne, wazniejsze gdzie i kiedy spdlac?

    jakos o tym aspekcie nikt nie pisze, pewnie albo szykuja sie na mieso
    armatnie albo maja nadzieje na nagla szczeszliwosc; jakos tego nie czuje

    wole tanie zakupy na 5th Av.

    z hiszpania mnie nie strasz, bo tam jade
    chociaz w sumie fotki wyjda takie same, a moze bedzie taniej???
    :)

    > P.S.
    > A dla odprezenia dedukuje Ci cos co powinienes znac z mlodzienczych
    > lat i co ladnie komponuje sie z dzialalnoscia Goldmanow.
    > http://www.youtube.com/watch?v=wRwwUZLV-IE&feature=f
    vwrel

    Czas Apokalipsy

    któres pokolenie tego doczeka, to pewne