eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwNastępna bańka spekulacyjna będzie spowodowana drukiem kasy › Re: Nastêpna bañka spekulacyjna bêdzie spowodowana drukiem kasy
  • Data: 2010-11-10 08:15:14
    Temat: Re: Nastêpna bañka spekulacyjna bêdzie spowodowana drukiem kasy
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    k...@p...onet.pl napisał(a):

    > Gdyby fundy skupowa&sup3;y EEX to:
    > 1) kurs osi&plusmn;gn&plusmn;&sup3;by niebotyczny poziom, bo jeden fund móg&sup
    > 3;by sobie kupi&aelig; ze 100
    > taki EEX-ów
    > 2) nie by&sup3;oby potem komu odsprzeda&aelig; akcji bez gigantycznego zwalenia
    > kursu
    > ciekawe ze podobnego tekstu o KGHM nie napisales...
    > Druga sprawa ze takicj spolek jak EEX moge podac z NC jeszcze ok 8 a na
    rynku
    > posdstawowym okolo 20 ktorych fundusze nie ruszaja tylko dla tego ze inne
    > fundusze tez jeszcze ich nie maja.

> [...]

    Ale wszelkie giełdy to gry spekulacyjne i przez to są niewiarygodne.
    Raczej należałoby ograniczać OFE od spekulacji i wymusić w ten sposób
    prawdziwe inwestowanie a tu OFE starają się jeszcze o zwiększenie
    możliwości spekulacynych co dla polaków jest bardzo niebezpieczne
    bo łatwo jest wyprowadzać kasę w sposób nie kontrolowany.

    No ja bym tak zrobił. No bo to takie łatwe zrobić frajerski rząd RP w konia.

    Andrzej.

    PS.
    Zauważ, że kryzys nas tak bardzo nie dotknął bo nie wchodziliśmy
    w amerykańskie produkty. Spółki, które weszły np opcje niestety
    zbankrutowały.