  • Data: 2012-07-21 03:34:06
    Temat: Re: Natycmiastowość Mille...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" juc4lg$ph1$...@i...gazeta.pl

    > Jest natomiast po 2G -- i jeśli zabronię korzystania z 3G, mam dostęp
    > do netu. Nie wiem, jak z opłatami -- czy wykorzystuję te wliczone 20 MB.

    Mam i po 3G, i po 2G -- bez mojej interwencji, czyli ,,pojawiam się i znikam''.
    Niby interwencja była, ale nie dotyczyła tych ustawień. Po 2G (EDGE) jest raczej
    słabo, włącza się słaby kodek (GSM 13 kbit/s), ale można porozmawiać. Natomiast
    po 3G jest bardzo dobrze i włącza się ten sam (PCMA 64 kbit/s) kodek, który włącza
    się po WiFi. Jest tak dlatego, gdyż tak jest ustawione w SipDroidzie -- nie mam już
    ochoty na sprawdzanie, czy to ustawienie ma sens.

    > Czasami nie mam dostępu do operatora, co skutkuje niemożliwością
    > otrzymania informacji (na bezpłatne numery typu *100#) o stanie
    > konta telefonicznego. pakietach itp...

    3G i 2G płynie z pakietu, który (rzecz jasna) topnieje bardzo szybko.

    -=-

    Mam nadzieję, że Aero2 poprawnie zaskoczy i będę się cieszył VoverIPem over ;) 3G.

    -=-

    Szkoda, że to nie dualSIM -- przyzwyczaiłem się już do tego smartfonu
    i raczej niezbyt chętnie będę używał dwóch telefonów jednocześnie.
    (jeden z Aero2, i jeden z mBankową kartą, która ustąpić ma Playowej)

    -=-

    Coś o bankach? Debetówka BPH nie przeszła w sklepie, ale przeszła w bankomacie.
    Coraz więcej PINów do pamietania.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'