    From: "viper" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Nic się nie stało
    Date: Fri, 09 Oct 2009 12:46:20 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Powiedz wszystkim drogi Ivo
    > czy to nie jest wielkie dziwo
    > że po tak znacznym przekręcie
    > Bolek Piecha w Parlamencie?

    Jerzy, strasznie mi przypominasz moją faworytę, posłankę Kempę, tą która była
    kiedyś zastępcą Ziobry... ona na bezczelne pytanie dlaczego z projektu pisu w
    tajemniczych okolicznościach zniknęły 10% procentowe dopłaty, mimo że Gilowska
    wcześniej w wywiadzie zapewniała że na pewno będą, odpowiedziała tak...
    przepraszam bardzo, ale nas nikt nie nagrał jak kontaktujemy się z
    lobbystami... jak to dlaczego jest w parlamencie? bo go prezio zrobił jedynką
    na liście... jedynka na listach dużej partii ma to do siebie, że gdyby tam była
    nawet Genowefa Pigwa to też by przeszła... gdyby Chlebowski był na czele listy
    w następnych wyborach to też by się w cuglach dostał do sejmu... tyle że Tusk
    nie jest takim szmaciarzem...