  • Data: 2013-05-27 14:23:06
    Temat: Re: "Nie ma. No i co nam zrobicie ?" [TVN skrywa]
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    totus <t...@p...onet.pl> pisze:

    > Kto decyduje co się godzi? I dlaczego to jesteś Ty?

    Każdy ocenia sam dla siebie.

> [...]
    > księgowym. Będziesz wiedział co się naprawdę stało. I z
    > prezesem. Będziesz wiedział jakie są plany. Publikacje danych to jakiś
    > teatr dla "inwestorów" Kolejny przepis gwarantujący równość, która
    > jest fizycznie niemożliwa do osiągnięcia. Już Cie widzę jak kupujesz
    > udziały w okolicznym młynie na podstawie tego co młyn opublikuje w
    > gazecie z kwartalnym opóźnieniem. Nie zastanawiałeś się jak Solorz
    > kupił telefonie komórkową bez dostępu do danych? To jest głupek
    > dopiero. Nie to co dr Endriu. Bez danych złotówki nie wyda.

    W pełni równorzędny dostęp to ideał do którego można się tylko zbliżać.
    Tolerowanie oczywistej i dużej różnicy w dostępie do informacji to IMHO
    za nachalne uświadamianie mniejszym inwestorom (zapewne większości tu
    postujących) że powinni spierdalać z WGPW jako pułapki na małe leszcze.

    --
    A. Filip
    Nie pluj w studnię, bo może ci przyjść kiedyś czerpać z niej wodę.