eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNie ma wpłaty, choć jest wpłataRe: Nie ma wpłaty, choć jest wpłata
  • Data: 2019-10-24 12:27:20
    Temat: Re: Nie ma wpłaty, choć jest wpłata
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu czwartek, 24 października 2019 10:19:56 UTC+2 użytkownik Andrzej S napisał:
    > W dniu 2019-10-24 10:03, Dawid Rutkowski pisze:
    > > Hmmm, może na początek poszukaj w trochę większym zakresie dat niż tylko "od daty
    transakcji do dziś" - bo chyba sprawa dość świeża.
    > > I ew. "zmień widok" w ST - bo mBąk ostatnio "poprawiał" historię i możesz być
    tego ofiarą.
    > > A najlepiej poszukaj w wyciągach, a nie w tej pasiasto-wyblakłej niedoróbce.
    > >
    > > I jeszcze cross-check księgowości ze stanem konta oczywiście - bo może ta stówka
    jest na koncie, a nie ma jej tylko w historii.
    >
    > Mam dostęp jedynie do historii (w wydruku pdf jest trochę obszerniejsza
    > informacja). 100-złotowych wpłat mam dużo, szukanie zmiany stanu konta
    > bez odbicia we wpisach historii to gra niewarta świeczki. Ale w
    > istotnych datach każdą wpłatę z historii obejrzałem.

    O ja cię, mBąkowi naprawdę na łep padło, zlikwidowali "zmień widok"...
    W "wydruku" nic ciekawszego nie znajdziesz, dlatego pisałem o _wyciągach_ - ale w
    sumie jak sam próbowałem je odszukać, to poległem.
    Wie ktoś, gdzie je znaleźć?
    Dopóki nie zamknąłem konta przeniesionego z oranżady to wysyłali mi do tego - ale
    tylko do tego, do innych nie - konta wyciąg mailem. Jeśli to jedyna metoda, to trzeba
    ich w tyłek kopnąć.

    > Przeszukałem historię sporo wcześniej niż data transakcji. Ale od zera
    > nie dam rady.

    Nie no, nie od zera - powiedzmy od daty usługi ;>

    > Mam nieoficjalną pewność, że wpłaty nie ma.
    >
    > Możesz mi podpowiedzieć, czy jest wiążąca forma zapytania o transakcję?
    > Niech sami znajdą albo powiedzą "nie na gębę" że takiej wpłaty nie było.

    Złóż reklamację, dostaniesz odpowiedź na piśmie.

    Bo to 100zł mogło się w wielu miejscach zawieruszyć.

    Ale jeszcze raz - sprawdź, czy nie jest tak, że się zgubiło tylko w historii - czyli
    sprawdź, czy na koncie masz takie saldo, jakie wynika z księgowości.
    Ew. włącz pokazywanie salda w historii i prześledź, czy każda operacja prawidłowo
    zwiększa/zmniejsza saldo - bo jak się jakaś nie pokazuje, to zmiana salda nie będzie
    odpowiadać wartości operacji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1