  • Data: 2007-01-25 18:19:20
    Temat: Re: Nie ma zlecenia stałego w PKO BP?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości: news:slrnerhn9p.iaa.kjonca@kjonca.kjonca
    użytkownik *Kamil Jońca* napisał(a):

    > Możesz wymienić? Bo jakoś mi się nie chce wierzyć, żeby to było mniej
    > niz
    > 1. uzyskanie formularza (w sporej części przypadków - ściągnięcie ze
    > strony WWW)
    > 2. Wypełnienie i podział na 2 częśći
    > 3. wysłanie 2 poleconych.

    Wypełnienie formularza otrzymanego od obsługującej mnie osoby i zwrot po
    wypełnieniu. Zresztą ta dyskusja staje się jałowa, bo chcesz mnie
    przekonać do PZ tak jak tamten facet. A może to Ty nim jesteś? A facet
    spławił mnie wprowadzając w błąd i mówiąc, że w PKO BP SA nie ma zleceń
    stałych.
    Wtedy pytam o czym traktuje strona http://tiny.pl/w4wh i cennik Część I,
    Dział I, Rozdział II, pkt 13? http://tiny.pl/w4w6

    --