eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNie polecam. Polbank - znikająca kasa.Re: Nie_polecam._Ktoś kogoś nabija w butelkę...
  • Data: 2010-05-02 11:24:35
    Temat: Re: Nie_polecam._Ktoś kogoś nabija w butelkę...
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    >> > Reasumując - zauważ, że Twoja wypowiedź *w niczym* nie pomaga
    >> > wątkotwórcy.
    >> > Tymczasem ścieżka prawna istnieje - i należy mu ją wskazać. A
    >> > demonizowanie banków - choć przyjemne - zostawić na inną okazję.
    >>
    >> > pzdr.
    >>
    >> Wiec wskaz mi prosze choc jeden przypadek, kiedy bank zwrocil klientowi
    >> to
    >> co sam sobie wyplacil mowiac, ze to nie on!
    >> Jeden taki przypadek wskaz, a ja ci mowie, ze nastepnym bede ja!
    >
    > http://gorzow.gazeta.pl/gorzow/1,36844,5770379,Bank_
    oddaje_pieniadze_i_bardzo_przeprasza.html

    To nie ten przyklad.
    W tym przypadku, dokonano trnsakcji przez internet a nie telefonicznie.
    Jesli, jak pisze w artykule dokonano zmian na koncie z IP wewnetrznego
    banku, to sprawa jest dosc prosta.
    A jak napisalem, masz wglad jak dokonano zmian na koncie (przynajmniej ja
    widze z jakiego IP bylo ostatnie logowanie) natomiast w przypadku telefonu -
    nie masz nic!
    Bo rownie dobrze ja podstawie osobe ktra zrobi to z moim konrtem i pojde do
    banku po pieniadze!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1