    From: " kc" <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Nie wszyscy Polacy to glupie ludzie
    Date: Sun, 30 Aug 2009 14:47:06 +0000 (UTC)

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > Pisalem tutaj od dawna: KAZDY z ministrow finansow RP III podoba mi sie.
    > Oczywiscie Balcerowicz: dlaczego on nie ma jeszcze Nagrody Nobla?
    > Nalezy mu sie wraz z Jeffrey Sachsem.
    > Oczywiscie, to nie do Balcerowicza zwrocil sie o ratunek Premier Mazowiecki
    > ale do niejakiego Kuczynskiego, osobnika po studiach francuskich.
    > Bodajze to
    > brat naszego tutaj bywalca kiedys, Piotra. No i co? Kuczynski sie zesral
    > ze strachu,
    > odmowil widzac ze to ciezar nie na jego sily. Balcerowicz wraz ze swoim
    > gremium
> [...]

    wczoraj postanowiłem sobie: ignoruj, ale dziś nie mogę, pod wpływem
    odmiennego stanu świadomości :).

    Już w tytule postu znowu obrażasz: "Nie wszyscy...", a więc prawie wszyscy.

    Również spędziłem poza Polską co najmniej 20 lat (z krótszymi lub większymi
    przerwami), ale nigdy od niej nie oderwałem się, znam jej realia dnia
    codziennego (ot choćby przypadek matki otrzymującej 700 zł emerytury)-
    porównaj to ze swoimi postami, w których piszesz, że w Warszawie drożej niż
    w Londynie.

    Chcesz abyśmy stawiali pomniki? Chętnie, ale tylko cmentarne (oby jak
    najszybciej)

    kc

    PS to moja ostatnia odpowiedź na twój post, nie wysilaj się więc.