    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nie wykorzystałeś kuponu - zapłacisz PIT
    Date: Fri, 6 Feb 2015 20:46:10 +0100

    "Clegan" e...@g...co

    http://prawo.rp.pl/artykul/793726,1176986-Rabat-z-ba
    nku-do-PIT.html

    http://www.epodatnik.pl/interpretacje-podatkowe/wyka
    z.php?id=327692-2015-01-08-dyrektor-izby-skarbowej-w
    -katowicach-ibpbii-1-415-834-14-jp

    "Opisany we wniosku kod jest przecież rodzajem znaku,
    talonu o określonej wartości, za który klient może
    nabyć określoną rzecz/prawo (tutaj program komputerowy).
    Może także z uprawnienia, które daje mu ten kod, nie
    skorzystać. Ale to nie oznacza, że nie otrzymał
    konkretnego świadczenia o wymiernej wartości do swojej dyspozycji"

    Poniekąd słusznie! Dostałeś forsę, więc płać podatek bez
    względu na to, czy tę darowaną Ci forsę zużyjesz, czy nie. ;)
    Takoż z domem czy samochodem. [frank sięgnie w kieszenie także
    tych osób, które franka na oczy widziały tylko w internecie czy TV]

    Ciekawe, co wówczas, gdy ktoś rozda (ogłoszeniem w prasie chociażby)
    bezpłatne wejściówki do kina? I co z niechcianymi talonami (na kinowe
    seanse) słanymi via SMS?... [może warto wejść w kooperację z Utylizatornią
    Składek i oferować ludziom coś za darmo, w zamian za udziały
    w zdzieranych podatkach?...]

    Aby było jasne -- moje posty możecie czytać za darmo. ;)
    Możecie czerpać (za darmo!!!) zyski płynące z tego, co piszę!!!

    [nic to... biorę się za formularz; frank znów skoczy w górę,
    nieruchomości czy samochody w dół -- wezmę kredyt, fundusz ode
    mnie odkupi to, co kupiłem na krechę... i jakoś tam będzie...
    trzeba iść z Duchem Czasu... [czyli flaszką spirytusu?]]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'