    From: z...@o...pl (Zenon)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Niektorzy sa na grupie sluzbowo???
    Date: 17 Jan 2003 02:48:55 -0800

    > Disclaimer: Nie pracuje w/dla banku i jestem ogólnie z Lukasa zadowolony.

    Przykłady "szczególnej netykiety" niektórych dyskutantów:

    > robson :
    > ale pracujesz dla innego.
    To nie tyle insynuacja, co twierdzenie na poważnie - nie poparte
    dowodem. :P

    > Robert Kondraciuk:
    > ...PS. warto tak się ...... za złotą karte,
    Domyślić się można co ukryłeś za wielokropkiem - w takim razie to
    bezpodstawne obrażanie.

    > robson
    > ...Robisz to tylko dla złotej karty, czy też masz jeszcze obsługe w multi gratis?
    Jak wyżej + doatkowa insynuacja :P

    PS.
    Zapewniam panów: robsona i Roberta Kondraciuka, że ofiara ataków (wg.
    mojej wiedzy) nie pracuje w bankowości.
    Ma ciekawsze zajęcie (z należnym szacunkiem dla pracy bankowców i
    branży).