  • Data: 2002-06-06 07:19:15
    Temat: Re: Niemcy - ktora maestro?
    Od: <k...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > MC
    >
    > Ale i tak szanse że da się zapłacić, czy wyciągnąć z bankomatu Maestro są
    > sporo większe niż VE.
    > [chodzi mi o Niemcy]

    Witam,
    Coś tu chyba niektórzy koledzy ściemniają. Nie widziałem w Niemczech bankomatu,
    który nie przyjmowałby VISY Elektron lub Maestro. Nigdy nie miałem kłopotu z
    wypłatą. Co innego płatności. Bardzo często (zawsze stacje benzynowe ?) nie
    przyjmują kart płaskich. Chociaż ostatnio byłem w Hamburgu w markecie spożywczym
    i był napis Euro Check i rysunek klawiaturki. Podejrzewam, że chodziło o
    Maestro. Master Carda kasjerka nie chciała przyjąć.

    Pozdrawiam
    Marcin.