    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nieskończoność a kwestia ePłatnika z ZUS...
    Date: Wed, 9 Dec 2015 12:24:47 +0100

    "J.F." 7...@4...net

    >> http://www.zelaznalogika.net/apolitycznosc-czy-kumot
    erstwo-trybunal-tak-bardzo-konstytucyjny/

    > Prawo zablokowania kazdej ustawy daje TK konstytucja, uchwalona dawno temu.

    Ustawa dawała możliwość wprowadzenia swojaków do TK.
    Dawno temu nie wróżono takiej sytuacji, którą mamy teraz.

    Nie chodzi o zwiększenie uprawnień TK, ale o możliwość
    podrzucenia swoich wybrańców nowemu składowi sejmu.

    > Nie szybciutko, tylko w czasie dwoch lat
    > http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/PrzebiegProc.xsp?nr
    =1590

    Nie mogę teraz porównywać projektu z ustawą i ze stanem sprzed ustawy.

    > Nie wiem komu tam zalezalo, aby spedzil poltora roku w komisji, ale
    > jakby uchwalili szybko, to by obecnej chryi nie bylo. Tylko bys sie
    > dziwil, czemu wybory we wrzesniu sa :-)

    Nadal dziwię się.

    -=-

    Raz mamy 'trzy miesiące', później mamy: '3 miesiące', '2 miesiące',
    '6 miesięcy', '2 miesięcy' -- w tej samej ustawie...
    Czemu służy takie ,,ujednolicenie''?

    -=-

    Tak czy siak -- ja nic od TK ostatnio nie dostałem, więc i nie
    będę bronił TK. Co innego PiS -- dostało forsę z OFE. Na miejscu
    Rzeplińskiego obraziłbym się ;) na PiS i zrezygnowałbym z sędziowania. ;)

    Swoją drogą -- tatusiowie raczej powinni córkom dać posagi, miast posad...

    Natomiast od białostockiego Sądu Okręgowego dostałem usankcjonowanie
    mądrości: ,,wypukliny to skolioza'' (wg Ciebie to nic złego) więc będę
    raczej przeciwnikiem sądów (z wyłączeniem tych sędziów, którzy biorą
    mnie w obronę), póki ktoś nie zdoła ukarać białostockich ,,prawników''
    sankcjonujących brednie SSR Marty Kiszowary.

    http://eneuel.w.duna.pl/Wypuklina/Karta/Okregowy/44-
    45-46-47-48-49-50.htm

    Z uwagi na powyższe Sąd Okręgowy uznał, iż sformułowane w apelacji zarzuty
    A--> są w zasadzie powieleniem zarzutów skierowanych wcześniej do opinii biegłego i
    B--> stanowią jedynie polemikę z prawidłowymi ustaleniami opinii.

    Podkreślić należy
    również, iż o ustaleniu stopnia niepełnosprawności odwołującego, decyduje
    bezstronna ocena stanu jego zdrowia dokonana poprzez lekarza specjalistę.
    Subiektywne odczucia odwołującego nie mogą stanowić podstawy orzekania, jeżeli
    nie znajdują potwierdzenia w obiektywnych dowodach, jakimi są wyniki badań,
    mogące podważyć ustalenia opinii i zakwestionować ustalenia Sądu I instancji.

    SO ,,zapomina'' o tym, że biegły kwestionuje nie tylko wyniki RTG i MR, ale nawet
    zaprzecza sam sobie. :)

    http://eneuel.w.duna.pl/Wypuklina/Karta/Rejonowy/Ape
    lacjaKartaXXX.htmWyrokowi

    zarzucam:

    1 Oparcie się o opinię zawierającą: pominięcia, błędy, drobne kłamstwa,
    niespójności i niejasności niegodne lekarza, czy naukowca w ogóle
    A--> (wady te opisałem, dlatego nie opisuję ich tutaj), która sprowadziła
    sąd na makabryczną drogę rozumowania:

    B--> (+) wypukliny krążków międzykręgowych kręgosłupa to skolioza kręgosłupa

    tak brzmi ustne uzasadnienie wyroku, które wiernie cytuję poniżej,
    podpierając się nagraniem audio z wiadomej rozprawy sądowej:

    zwracam uwagę, że pan biegły, w opinii głównej, podniósł
    kwestie tych wypuklin w uzasadnieniu także formułując
    to w sposób medyczny także prawowypukłej właśnie
    kręgosłupa tak używa to

    Nadto SO ,,gubi'' załącznik i nie chce nowego w miejsce ,,zagubionego''.

    http://eneuel.w.duna.pl/Wypuklina/Karta/Rejonowy/77.
    png
    http://eneuel.w.duna.pl/Wypuklina/Karta/Rejonowy/77k
    .png <-- fragment załącznika

    Niejako ,,dla równowagi'' -- SO oddala nieistniejący wniosek...

    Z uwagi na powyższe należało oddalić wniosek o dopuszczenie dowodu z
    opinii innego biegłego sądowego z zakresu neurologii na zasadzie art. 217 § 3
    kpc.

    http://eneuel.w.duna.pl/Wypuklina/Karta/Okregowy/44-
    45-46-47-48-49-50.htmi

    nawet mONdrze uzasadnia to oddalenie...

    Dowodu braku wniosku nie mam -- z przyczym oczywistych. :)
    (trudno cytować coś, co nie istnieje)

    Zacytuję coś innego:

    Proszę zatem o to, aby sąd zadał biegłemu (temu bądź innemu) stosowne
    (wymienione w punkcie 333 tej apelacji) pytania i (po uzyskaniu odpowiedzi)
    zastanowił się nad wagą wypuklin krążków międzykręgowych kręgosłupa

    http://eneuel.w.duna.pl/Wypuklina/Karta/Rejonowy/Ape
    lacjaKartaXXX.htm

    Oczywiście SO nie zadał tych pytań. Co więcej -- nie domagał (ani SO, ani SR)
    się od biegłego odpowiedzi na jakiekolwiek moje pytania stawiane biegłemu. :)

    -=-

    Fajnie stało się, że TV Trwam potwierdziła (wczoraj wieczorem) moje twierdzenia
    co do polskiej ,,ciągłości'' prawniczej... Kontynuowane do tej pory ,,prawo''
    narzucili Polsce Bolszewicy po (i w czasie trwania) II wojny światowej. Najpierw
    wymordowano (mordowali i Hitlerowcy, i Stalinowcy) inteligencję polską, następnie
    zapełniono powstałą pustkę ludźmi ,,lojalnymi'' (nierzadko analfabetami -- dopiero
    władza ludowa zwalczyła analfabetyzm, co zresztą z dumą przyznaje otwarcie) wobec
    nowej władzy, którzy do tej pory kształtują polskich prawników dzięki cwanej
    polityce nauczania i selekcjonowania...

    Ja i tak mam szczęście -- innych Polaków mordowano w ,,imię prawa''...

    -=-

    Niewiele widzę -- raczej writeonly... ;) Ale mam nadzieję, że uda się przeczytać to,
    co napisałem. :)

    -=-

    Na razie PiS wymienia wojewodów i sugeruje potrzebę ograniczenia liczby
    kadencji w samorządach... (co najwyżej dwie kadencje -- jak w wypadku
    prezydenta RP) Za jakiś czas zapewne ze stołka spadnie obecny prezydent
    Białegostoku -- może nowe władze poprawią coś w wiadomych Zespołach...

    Póki co -- częściej proszę Boga o ukaranie ,,sędziów'' i ,,lekarzy''
    niż o własne zdrowie. :) I cieszy mnie cały ten spór wokoło padającej
    POlitycznej OPcji...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'