    From: "Marcin" <n...@n...ocm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nieudana wyplata z bankomatu - reklamacje odrzucone.
    Date: Sat, 2 Jul 2005 18:06:26 +0200

    Witam

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:da67nf$k96$1@inews.gazeta.pl...

    > Oddziałami?

    Ano oddzialami. Nie wiem czy masz w mB czy Multi konto,
    ale nawet jezeli nie masz a nie wierzysz mi to wzory umow
    sa na stronach mB i Multi. Otoz podpisuajc umowe nie
    podpisujesz jej z jakims mB czy Multi tylko z BRE Bank S.A.
    Wydzial Bankowosci Elektronicznej w Lodzi (w przypadku mB)
    lub Oddzial Bankowosci Detalicznej (Multi).

    Moze pomylilo Ci sie z Inteligo? Tam rzeczywiscie jest spolka z o.o.
    zarzadzajaca Inteligo, ktora nalezy do PKO BP S.A.

    > No i? Co dziwnego w tym, że spółki grupy BRE mają wspólny dział prawny?

    To nie sa zadne spolki. To jest jedna spolka.

    Pozdrawiam

    Marcin