eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą? › Re: Nieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą?
  • Date: Fri, 10 Feb 2012 13:14:48 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej
    instytucji iść ze skargą?

    W dniu 10.02.2012 12:55, witrak() pisze:
    > Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote on
    > 2012-02-10_12:36

    > O! Zero się odezwało! I mówi jakby ludzkim głosem, choć to nie
    > wigilia.
    >
    > Z kindersztuby powinno wynieść zasadę, że listy wypada podpisywać.
    >
    > Jeszcze raz mówię - z takim poziomem kultury to tylko na onet.
    >
    > witrak()

    Słuchaj, szczeniaku... Przyplątałeś się na tę grupę nie wiadomo skąd i
    swoją "karierę" zacząłeś od niemerytorycznego przypierdalania się do
    mnie. Uważasz, że jak poznałeś jedno obcojęzyczne słowo "kindersztuba",
    to uczyło cię to panem i władcą usenetu? Swoją drogą - gdzie jest twój
    podpis, anonimku?

    Podkul swój ogonek i zmykaj stąd w podskokach póki się nie nauczysz
    wnosić do dyskusji czegoś więcej, niż tylko personalne ataki.

    A póki co... *plonk*

    I już twojego ujadania, anonimowy kundelku, nie ma.