  • Data: 2005-08-08 08:22:28
    Temat: Re: Nieważne, bo bez pieczątki
    Od: "kazik" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wygląda OK

    > Przeżyłem sporo.

    Co do kwesti formalnej i teoretycznej to dyskutowac nie ma sensu - sprawa jest
    oczywista.
    Natomiast co do praktyki to moze byc roznie.
    Ja osobiscie mialem ostatnio dwie kontrole (oczywiscie OC placone przez
    internet). Przy jednej poszlo w miare gladko - tzn oczywsicie mundurowy troche
    sie krzywil ale jak mu powiedzialem ze teraz taka forma jest dopuszczalna to
    powiedzial ok (czym mnie niemilosiernie zaskoczyl :). Natomiast przy drugiej
    bylo juz troche gorzej - kontrola trwala dobre 20 minut. Podejrzewam ze tylko
    moje zdecydowane stwierdzenie ze jest to wymagany komplet dokumentow
    spowodowalo ze niedouczony mondurowy pomimo wczesniejszych grozb odholowani
    pojazdu oddal mi dowod rejestracyjny.
    A juz zaczalem liczyc sobie odszkodowanie za bezprawne odholowanie wozka :)

    pzdr