  • Data: 2003-07-21 16:57:59
    Temat: Re: Niezawodny mBank?
    Od: "david" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > ALe kto tu kogo łapie? Przecież klient chce zapłacić w sposób akceptowany
    > przez stację, a że się nie da to już inna sprawa. Gdzie tu kradzież i
    > wyłudzenie?

    Pełną winę ponosi bank lub CA, tak więc nie ma kradzieży, no ale zrozumcie -
    ktoś ma przy sobie tylko plastik, przyjeżdza i tankuje a tu bank ma np.
    konserwację systemu i karta nie jest akceptowana - to co ja jako kasjer mam
    zrobić ??? mogę tylko zadzwonić do CA zapytać się o co chodzi i przyjąć
    wypukłą na inprinterze, a płaską ??? zostaje mi tylko wezwać policję, a co
    już ona zrobi to mnie nie inetersuje. Wiem że klient niczemu nie jest
    winien, ale ja jakoś muszę zabezpieczyć tą zatankowaną kwotę.

    pozdr
    david