eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: Nigeryjska zabawaRe: Nigeryjska zabawa
  • X-Received: by 10.140.96.138 with SMTP id k10mr77037qge.18.1439896902189; Tue, 18 Aug
    2015 04:21:42 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.96.138 with SMTP id k10mr77037qge.18.1439896902189; Tue, 18 Aug
    2015 04:21:42 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    x6no1710122igd.0!news-out.google.com!78ni15675qge.1!nntp.google.com!y105no13362
    80qge.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 18 Aug 2015 04:21:42 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <55d30825$0$4767$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=91.212.242.200;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    NNTP-Posting-Host: 91.212.242.200
    References: <a...@g...com>
    <6...@g...com>
    <55c290be$0$8390$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <55c31657$0$27521$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <mpv7aa$h5v$1@news.supermedia.pl>
    <e...@g...com>
    <8...@g...com>
    <1q52gjykurqb1$.1x6vzvn7k0lyz.dlg@40tude.net>
    <d...@g...com>
    <uswx74iyvkkf$.z2mdz2jti2as.dlg@40tude.net>
    <9...@g...com>
    <0...@g...com>
    <55d1cec5$0$8375$65785112@news.neostrada.pl>
    <mqsk25$edk$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    <b...@g...com>
    <55d2f973$0$27518$65785112@news.neostrada.pl>
    <mqv0rd$jd4$1@node1.news.atman.pl>
    <55d30825$0$4767$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: Nigeryjska zabawa
    From: Kris <k...@g...com>
    Injection-Date: Tue, 18 Aug 2015 11:21:42 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:615414
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 18 sierpnia 2015 12:26:17 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    >> Ten ich numer przekazu to jakis dlugi i nadmiarowy, czy mozna probowac
    > szczescia na wymyslony prawdopodobny ?

    I kolejne meile od Paula i Dyrektora.
    Chyba faktycznie zafunduje im wycieczke do biura WU

    Paul pisze:
    "Cześć,
    Rozumiem cię, ale spróbuj zrozumieć, że wszystkie banki mają różne
    zasady w sposób działania, jeśli chodzi o transferze międzynarodowym.
    I nie będzie zadowolony, jeśli są mylące w momencie, bo nie chcę cię
    stracić swoje pieniądze i zapewnić, że po wysłaniu potwierdzenia
    Western Union do mojego banku i teraz będą również aktywacji konta,
    jak tylko Ciebie wysłać paragon Western Union do mojego banku. Proszę,
    nie rozumiesz o co mi chodzi, bo bank pomoże Ci otrzymać pieniądze na
    koncie bankowym, a pieniądze są już odjęte z konta bankowego. cały mój
    bank potrzebuje od ciebie jest iść i wysłać równowagi do mojego syna i
    wrócić do banku z zachodniej otrzymania związków i mieć swoje
    pieniądze w ciągu 1/2 godziny natychmiast sprawdzają otrzymanie od
    Ciebie. ja tylko zrobiłem to, bo chcę również, aby uzyskać pieniądze z
    banku. więc spróbuj przejść do dowolnego zachodniej biurze związkowej
    i wysłać pieniądze pierwszą rzeczą, w poniedziałek rano i skanowanie
    zachodnią otrzymanie unijnego do mojego banku w celu weryfikacji
    obiecuję ci natychmiast robisz, że masz pieniądze w czasie 1/2
    godziny.
    Mając nadzieję, że czytać można szybko.
    Pozdrawiam"


    Dyrektor pisze:

    " We are here by to inform you that we have a call up letter from your buyer
    **Mr. Paul Smith** about your money and we want you know that we are still waiting
    for the Western Union details from you for verification in order to activate your
    Bank account fast,we here by bring this to your understanding that you are safe and
    secured with us here without any problem at all, what we are trying to do is for the
    protection of the buyer and the seller due to our new procedure that after the
    payment have been made and approve with us here we can only send the seller the
    confirmation of the payment and then the seller should process with the money to the
    giving address and get back to us with the western union details for verification..
    kindly go and make the transfer out to the information giving to you now and get
    back to us with the western union details for verification so that we can activate
    your Bank account fast.
    We will send you the password for the release of the money to your accounts after you
    have sent the scanned receipt of western union to Alternatively you can send it to
    our account section with the contacts provided
    below.(r...@a...com)
    We really appreciate your prompt responses over the days and we will keep our
    promises to ensure this bank serves you better.
    You can now go ahead now to send the money out to the information.
    The ROYAL BANK OF SCOTLAND MANAGEMENT will send you the password to activate your
    bank account within the next 2/3 hours of your sending the evidence of western union
    to Our Department.
    anks For Using Royal Bank Of Scotland(R) Online Transfer."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1