  • Data: 2002-06-24 12:10:36
    Temat: Re: Nikt nie jest zainteresowany KK MC z BPH?
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:slrnahb3bv.skr.kjonca@kjonca.kjonca.bogus...
    [cut]

    > I jeszcze jedno. Aby później nie było nieporozumień. Ja złożyłem 2
    > rodzaje dokumentów:
    > 1. Samodzielnie wydrukowaną historię z mBanku z klauzulą o ...

    Może ktoś wcześniej "przeforsował" wyciąg mBanku bez pieczątek
    i pani miała "przetartą" drogę.

    > 2. Wyciągi z BSK
    > Nie mam zastrzeżeń co do (ewentualnego)kwestionowania papierów
    > z pktu 1, irytuje mnie sugestia, że wyciąg z BSK "mogłem sobie sam
    > wydrukować" i że właśnie on _musi_ być z pieczątką.

    Nie wiem jak do Ciebie ale do mnie przychodzą z BSK wyciągi na papierze
    który jest, IMHO, trudny do zdobycia na rynku ;-)

    I pytanie które mi się nasuneło czytając ten wątek.

    Po co w takim razie BIK ?
    Chyba że banki oszczędzają na pytaniach do tej szacownej instytucji.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa