eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNizsza kultura bankowosci › Re: Nizsza kultura bankowosci
  • Data: 2010-09-10 17:32:38
    Temat: Re: Nizsza kultura bankowosci
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    neoniusz pisze:

    >> Alior nie jest taki fajny. Juz pomine to, ze kiedys wrzucali regulaminy
    > Zdecyduje sie na arbitraz, mam nadzieje, ze to cos pomoze.
    > Dzis poprosilem o przeslanie dokumentow zwiazanych z reklamacja na adres
    > korespondencyjny. Cos zaczeli bulgotac, ze pisma "NIE SA SPORZADZONE" i
    > musze poczekac 2 tygodnie. ROTFL. To ciekawe co to bylo co mi przez
    > telefon czytali! Pewnie z glowy lecieli.

    A składałeś reklamację pisemnie, czy ustnie? Zawsze należy składać
    pisemnie i żądać pisemnej odpowiedzi.

    > Sredni czas rozwiazania sprawy to niby ok. 40 dni, zobaczymy. Zawsze to
    > krocej niz sad.

    Może lepiej poczekać aż minie 6 miesięcy i zażądać w sądzie od razu
    wypłaty wszystkich "rat" ?

    --
    MiCHA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1