    From: źrebaczek <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: No i jest KK
    Date: Sun, 25 Jan 2009 09:38:41 -0800 (PST)

    On 25 Sty, 16:52, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:

    > Dzięki. Idea Usenetu jest troszkę inna.

    Ups..

    > Jak twierdzisz, pracujesz w bankowości, więc pewnie wiesz, że są. W Polsce
    > dopiero kilka, w takim UK 99% kart jest bez opłaty rocznej.

    Moja praca mówiąc z uśmiechem to dokumenty, dokumenty, kalkulator i
    znowu dokumenty.

    > Rzecz oczywista. Nawet mógłbym Ci opowiedzieć, jak wygląda handel bazami
    > danych osobowych - mimo obowiązywania ustawy.

    Jak wygląda handel bazami jak to ująłeś to jedno, a czy Ty to robisz
    to drugie.
    Ale nie jestem tego ciekawa. Bo w moim przekonaniu, to w ogóle nie
    powinno mieć miejsca.

    > Och, sorry że Cię uraziłem, ale dlaczego od razu ad personam?

    "nędznego klienta", to były Twoje słowa a zadziora, nie miałam na
    myśli niczego Tobie ujmującego.

    > 1. Nie odpowiadasz na pytanie, mówiąc że nie jesteś w stanie na nie
    > odpowiedzieć - ba, nawet oświadczasz, że pytam o rzeczy, których wiedzieć
    > nie powinienem (lol)

    Gdyby to były rzeczy oczywiste, ogólnie dostępne znałbyś odpowiedź.
    Ale oboje wiemy, że tak nie jest.

    > 2. Piszesz za to całą masę banałów - sorry za wyrażenie, nie znalazłem
    > lepszego; rzeczy które większość osób piszących na tej grupie zna od lat.

    Pewnie masz rację:) ale jak zauważyłam, na banałach najczęściej się
    wykładamy niestety.

    > Przeszukaj historię grupy pod kątem mojego nicka.

    Wiesz, że tego nie zrobię.

    > Po co ta cała dyskusja? Jakie konkretnie informacje chcesz mi przekazać?

    Na początku trochę mnie poirytowałeś. Ale potem, to co piszesz? jak
    myślisz? bardzo mnie zaciekawiło.
    Po prostu. :)

    > Ja potrzebuję dwie karty bez opłaty rocznej. Wolno mi?

    To wolny kraj. O ile później swoimi "potrzebami" nie będziesz
    "wchodził innym na głowę"
    Dla mnie jest OK.
    I to wszystko z mojej strony.

    Pozdrawiam.