  • Data: 2009-07-06 08:53:05
    Temat: Re: Nordea Spectrum - wniosek o otwarcie konta przez Internet
    Od: "Filip Lach" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

    > Zdecydowalem, ze otworze sobie rachunek w Nordea Banku, oczywiscie chcialem
    > to zrobic przez Internet. Wypelnilem dokladnie 4 stronicowy formularz i
    > dostalem informacje, ze skontaktuje sie ze mna ktos z banku w ciagu 12
    > godzin, o ile wniosek nie zostal zlozony w sobote lub dzien swiateczny.
    > Skladalem w piatek ok godz 10.

    Kilka uwag:
    1) jeśli zakładasz konto wspólne, w miejscu pierwszy współwłaściciel wpisz
    osobę, która będzie z konta korzystać najczęściej. Kierując się kulturą
    wpisałem tu żonę, która w Nordei jeszcze nie nie postawiła nogi, a zanim
    odnajdą w systemie mnie, to mija kilka minut!!!
    2) jeśli masz jakiś oddział blisko siebie, to załóż konto w oddziale. Inaczej
    będziesz miał konto prowadzone przez oddział internetowy w Gdańsku i jak
    będziesz chciał załatwić coś w oddziale to każdorazowo będziesz musiał
    przełamywać opór pracowników, którzy będą wmawiać, że wszystkie papiery
    Twojego konta są w Gdańsku, i żebyś wszystko załatwiał z nimi telefonicznie.
    Po prostu im się nie chce. Ostatnio, jak zmieniałem dowód, to miałem wrażenie,
    że pan w oddziale robi mi łaskę, że wysyła zmianę do Gdańska, skoro powinienem
    to zrobić ja sam.
    I to by było na tyle ostrzeżeń ;-)
    Filip