  • Data: 2008-01-25 19:23:05
    Temat: Re: Nordea Spektrum - nowy ROR banku Nordea
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
    > Ja tak popatrzyłem w historię i widzę, że tych wypłat mam 3-5 i więcej
    > dlatego też 1,5 PLN bardzo mnie zadowoli w ramach usunięcia problemu
    > "gdzie mam najbliżej bezpłatny bankomat?". W Citi mam taki komfort, ale
    > tylko raz na m-c, więc trochę za mało. 60gr za przelew też nie boli, ale
    > do przelewów mam inne konta.

    Biorac pod uwage, ze taka wyplate mialem raz w zyciu, to opcja Citi -
    raz na miesiac wystarcza calkowicie. Do tego konto w Citi jest
    bezplatne, ma darmowe przelewy i niezle KK (jesli tylko ktos ma sensowny
    limit).

    > A ja dzisiaj przelew robiłem i patrzę a tam na kk skoczył limit z 4k na
    > 5,8k czyli o 45% do góry, więc na razie zostawię na te rachunki. I powoli
    > szykuje się na wyprawę do mille ;)

    Mi nic nie dali. Nie chca zarobic to nie. Przypomina mi to sytuacje w
    Multi - jak chcialem podwyzszenia limitu to nawet pomimo przyniesienia
    "papierow" nic sie nie dalo zrobic. Natomiast jak bylem zdecydowany
    zamknac konto, to dali KK z limitem znacznie wiekszym niz ten co chcialem :)

    --
    Mithos