    From: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nordea Spektrum - nowy ROR banku Nordea
    Date: Sat, 26 Jan 2008 14:55:26 +0000 (UTC)

    Dnia Sat, 26 Jan 2008 10:01:24 +0100, Mithos napisał(a):

    > Konto w mBanku mam juz od kilku lat. Pisalem o tym, ze nie dotyczy mnie
    > brak bankomatow. W Warszawie jest ich sporo :)

    Stolyca, nie sotylca oto krótka opowiastka.
    Kolega załatwiał coś w urzędzie miasta, odnośnie swojego mieszkania i jak
    to w urzędzie, poszedł po decyzję a okazało się, że musi jeszcze kolejne
    podanie złożyć :/ No i na dole jest okienko PKO BP do opłat (a jaaaak!) i
    jako, że już było blisko 15.00 a chciał temat załatwić wybrał z bankomatu
    PKO BP w urzędzie miasta (a jaaaaak!) pieniądze na jakieś tam opłaty.
    Poszedł do góry i się okazało, że to jest mieszkaniówka i jeszcze kolejne
    opłaty trzeba wnieść - znowu na dół już wkurzony, bo znowu musi wypłacać.
    Także ta Nordea może się przydać, bo 10 PLN go to kosztowało. Na domiar
    złego, mało już piany na ustach nie dostał, jak wrócił do Pani to się
    okazało, że przy mieszkaniówce tylko firmy muszą płacić a klienci
    indywidualni nie! "Ja za Panem wybiegłam, ale już Pana nie było" -
    pomijając już całą atrakcję jaką potrafią zafundować urzędnicy, to w tym
    konkretnym przypadku opłaty za wybranie z obcego bankomatu to pół roku
    używania konta Nordea. Fakt jest to wypadek mocno losowy i raczej wypada
    raz na ileś tam lat, no ale każdemu z nas może się przytrafić ;)

    Xenocide