eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNordea -cwaniaki czyli jak wyplacic transze zeby wypłacić jak najmniej › Re: Nordea -cwaniaki czyli jak wyplacic transze zeby wypłacić jak najmniej
  • Data: 2009-03-09 09:28:56
    Temat: Re: Nordea -cwaniaki czyli jak wyplacic transze zeby wypłacić jak najmniej
    Od: KrzysLP <K...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakżeś Ty to wyliczył??
    > Skoro z 200K PLN dostał już 100K PLN, to powinien dostać brakującą część,
    > czyli drugie 100K PLN.
    > Skąd Ci się wzięło jedynie 50K PLN? Umowa kredytu jest na określoną wartość
    > PLN, a nie na wartość ruchomą przeliczaną wg aktualnego kursu.
    >
    > Pozdrawiam
    > Emka

    Przy normalnych założeniach masz rację , ale zapominasz o małym
    drobiazgu. Jeśli przypadkiem aktualna wartość zabezpieczenia jest
    niebezpiecznie blisko 250K ( 150 z pierwszej transzy i ewentualne 100
    z drugiej) , to nie ma co liczyć na drugą transzę. Myślę ,że bank
    zadbał o odpowiedni punkt w umowie i to wcale nie drobnym druczkiem.